Puheteknologia säästää kustannuksia

Haluatko palvella asiakkaitasi kustannustehokkaasti puhelimitse 24/7? Toivoisitko, että asiakaspalvelun jonotus ruuhkahuipuissa vähenisi ja puhelut saataisiin ohjattua heti oikealle asiakaspalveluhenkilölle? Haluatko autolla ajaessa tietää kohdekaupungin sääennusteen mobiilisti – puhumalla puhelimeesi?

Puhepalvelut helpottavat itsepalvelua

Puhe on ihmisen luonnollinen tapa kommunikoida. Puheteknologia on yksi tärkeimmistä tulevaisuuden teknologioista. Automaattisten puhepalvelutuotteidemme avulla saadaan ruuhkahuippujen pitkät jonotusajat kuriin ja palvelemisajat nopeammiksi joka päivä, ympäri vuorokauden. Hyvin toteutettuna puhepalveluihin käytetyt investoinnit maksavat itsensä takaisin. Mahdollisuudet ovat lähes rajattomat! Ota yhteys Lingsoftiin, jos haluat kuulla lisää puheohjauksen käyttömahdollisuuksista.

Puheentunnistus toimii

Käytännönläheisiä esimerkkejä automaattisesta puheentunnistuksesta ovat ADSL vikailmoitus -automaatti ja pysäkkikohtainen aikataulutiedotus, varastokeräilyt sekä yrityksen itsepalveluna toimiva asiakaspalvelukeskus.

Lingsoftin tuotteet


Käyttökohteita

Puhesynteesi muuttaa tekstin puheeksi

Puhesynteesillä tarkoitetaan tekstin muuttamista puheeksi. Se sopii esimerkiksi yrityksen internet-sivujen lukemiseen, automaattisiin puhelintiedotteisiin ja itsepalvelusovelluksiin. Lingsoftin puhesynteesi on tarkoitettu palvelinympäristöön.
Kokeile puhesynteesiä.

Haluaisitko tietää lisää puheentunnistuksen mahdollisuuksista


Kielivalikoima: kaikki Euroopan pääkielet
Asiakkaat: puhelinpalvelut ja -keskukset (Contact Center), puheohjaukseen perustuvien järjestelmien toimittajat, jne.